لوگوی الف بورس - هدر
Search
Close this search box.

کپشیر – پشم شیشه ایران

دسته بندی :سایر محصولات کانی غیر فلزی, کل شرکت‌ها 9 اسفند 1396
لوگو کپشیر

شرکت پشم شیشه ایران (کپشیر) یکی از شرکت‌های برجسته و قدیمی در صنعت تولید عایق‌های حرارتی، صوتی و رطوبتی است. این شرکت در سال ۱۳۴۳ توسط بخش خصوصی و با استفاده از تکنولوژی شرکت آونز کورنینگ آمریکا تأسیس شد. اولین کارخانه آن در تهران راه‌اندازی شد و محصولات خود را با نام تجاری “ایزوران” به بازار عرضه کرد. در سال ۱۳۵۰ نیز تولید عایق‌های رطوبتی با نام تجاری “ایزوگام” در ایران برای اولین بار آغاز شد.

محصولات و خدمات

شرکت پشم شیشه ایران تولیدکننده انواع عایق‌های حرارتی و صوتی از پشم شیشه است که عمدتاً در صنایع ساختمانی، نفت و گاز، لوازم خانگی، سوله‌سازی و سردخانه‌ها کاربرد دارند. از دیگر محصولات مهم این شرکت می‌توان به ایزوگام و عایق‌های لوله‌ای اشاره کرد. پشم شیشه به عنوان محصول اصلی این شرکت با قابلیت‌های عایق حرارتی و صوتی خود نقش مهمی در کاهش مصرف انرژی ایفا می‌کند. ایزوگام نیز یکی از رایج‌ترین محصولات عایق رطوبتی در ساختمان‌ها است.

وضعیت کنونی و فروش

شرکت پشم شیشه ایران عمده محصولات خود را در بازار داخلی به فروش می‌رساند. حدود ۹۵ درصد از تولیدات شرکت در بازار داخلی و ۵ درصد در بازار خارجی عرضه می‌شود. در سال‌های اخیر، صادرات این شرکت رشد نسبی داشته و به حدود ۸ درصد از کل فروش رسیده است.

پرسنل و ساختار شرکت

این شرکت در سال ۱۳۶۹ وارد بورس اوراق بهادار تهران شد و به عنوان یک شرکت سهامی عام فعالیت خود را ادامه داد. سهام عمده شرکت توسط شرکت سرمایه‌گذاری صدر تأمین (۵۲ درصد) و صندوق بازنشستگی کشوری (۱۱ درصد) کنترل می‌شود. در حال حاضر، جهانگیر باقری مدیرعامل شرکت است و اعضای هیئت مدیره شامل افراد با تجربه از صنایع مختلف هستند.

چشم‌انداز و مزایای رقابتی

با توجه به نیاز روزافزون به عایق‌های حرارتی و صوتی و توجه به کاهش مصرف انرژی، شرکت پشم شیشه ایران چشم‌انداز روشنی برای رشد در بازار داخلی و خارجی دارد. مزایای رقابتی این شرکت شامل تجربه و سابقه طولانی در تولید محصولات با کیفیت، استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، و همچنین بهره‌مندی از شبکه توزیع گسترده در کشور است.

آدرس و اطلاعات تماس

آدرس: شیراز، بلوار امیر کبیر، خیابان هویزه، میدان احمد آباد
تلفن: ۰۷۱۳۸۲۲۴۵۲۷-۲۸
امور سهام: ۰۹۰۲۸۲۲۲۵۲۹
فکس: ۰۷۱۳۸۲۲۴۵۲۹
وب‌سایت: www.iranglasswool.com

امتیازی داده نشده
راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: